Venus Trapped in Mars

28 May 2014

How To Be Pinterest Famous in 13 Easy Steps









































And that is how you can become Pinterest Famous in 13 Easy Steps. 
Oh, and you could also follow me if you're ready for a 14th step....

TWITTER FACEBOOK Pinterest Instagram Image Map

64 comments :

  1. bahahahaha yes. don't worry I'll pin this.

    ReplyDelete
  2. Don't forget to cook the 'BEST EVER...' recipe

    ReplyDelete
  3. YES. Definitely going to have to pin this.
    Next tutorial you do should be on how to strike it rich quick ;D

    ReplyDelete
  4. This should be pinterest famous. haha too funny!

    ReplyDelete
  5. but for reals. you could build your home out of pinterest if there was a post about it.

    ReplyDelete
  6. How about having fresh peonies in your home at all times and make every recipe "easy" or "slow cooker"

    ReplyDelete
  7. This is great. And it will make you pinterest famous! :)

    ReplyDelete
  8. I like (and lack) like 99% of these steps...sigh....haha

    ReplyDelete
  9. If only I could get the rich part down!

    ReplyDelete
  10. If only I was filthy rich so I could be pinterest famous.

    ReplyDelete
  11. Hilarious...I'd love to be filthy rich and always planning a barn wedding. lol

    -Paige
    http://prettysophisticated.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hahaha that's awesome!! I love it!!! And it is so true!!!!

    Brianna
    http://keepingupwiththekeens2428.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Lady, this is perfection. Wish I thought of it first! ;) Just stumbled by, so glad I did!
    xo
    Al

    ReplyDelete
  14. If I had all that white, it'd be filled with dirt in about 2.5 seconds. I love the idea of a barn wedding though. I wanted one before pinterest made it cool!

    ReplyDelete
  15. I must change everything about my life immediately.

    ReplyDelete
  16. you forgot pictures of peonies and gold glitter pictures..... love the tips.oh yea don't forget donuts and macaroons ( or is that only for instagram)

    Lindaandkent1@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh my gosh, yes the pictures of peonies!

      quirkycap.blogspot.com

      Delete
  17. I can't even get past the glitter pants... I'm screwed.

    ReplyDelete
  18. I just want step 10 to be my whole life. It's not only a dog, it's a dog with coffee. Life could literally not be better

    ReplyDelete
  19. Lol! Also, Pinterest fails. I think Pinterest confuses us into thinking we're all as handy as those electrical/carpenter/architects you mentioned. :P

    Jenn | Business, Life & Design

    ReplyDelete
  20. and a picture of a simple recipe perfectly photographed at the perfect angle with the perfect lighting on a perfect plate with an all white background.

    ReplyDelete
  21. Pinned! Duh. The no color in your house people make me want to go ape shit.

    ReplyDelete
  22. I am a dog... but I'm not Pinterest famous.. WTF?

    ReplyDelete
  23. lol thank you for this!! I needed a good laugh today!! Now to go plot on how to make these things happen

    ReplyDelete
  24. LOL!!! THIS is so true! Such a good laugh for today!!! Hilarious.

    ReplyDelete
  25. LOL!!! YESSS!! Omg all so true!! I cant believe these things/people actually exist! Who has the time and money for all this? lol Love it!!!

    Lisa,xo
    http://chiclittlethrills.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. LOL this is awesome!

    Libby
    http://timetravelersjournal.com

    ReplyDelete
  27. Too funny! I was expecting some weird, true, scientific or "this is how I did it post" and I this was way better! So true!

    ReplyDelete
  28. This is hilarious, because it is true!!! Like I can tell you right now that no one with pets has white furniture. And who has that closet? Like...who?

    ReplyDelete
  29. LOL How about be able to take old ugly furniture and miraculously turn it into a TV console.

    ReplyDelete
  30. If I try and do any of those things I will most likely just come across as the weird chick with a dog in a very white house that wears work out clothes and never works out....but on the other hand...the Sharpie tribal print one....if I was filthy stinking rich, I wouldn't care what anyone thought. haha ;)

    ReplyDelete
  31. I almost skipped this because it was like the 10th Pinterest post I've seen this week, but so glad I didn't because this was obviously the best one. That new "Pin Me" button! hahaha Seriously too funny!

    ReplyDelete
  32. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA It's funny cuz it's true!

    ReplyDelete
  33. I wrote my own version of this, though yours combines many different strategies, I stuck to one main pinteresty theme... http://www.therandomwritings.com/2014/02/how-to-become-pinterest-famous.html

    ReplyDelete
  34. I never knew toilet paper rolls had so much inherent value!

    ReplyDelete
  35. Ahaha, oh my god, I love this. However, as funny as this is, Pinterst is and will always be my number one social media love.

    quirkycap.blogspot.com
    http://www.pinterest.com/dominiqueharris/

    ReplyDelete
  36. Oh. my. gosh. You might be my new favorite blogger! This is hilarious! I've been trying to avoid Pinterest for years, but it finally sucked me into it's vortex. I'm completely a rookie, but I'm okay with it. But with your 13 steps, I will be Pin-stafamous now :)

    ReplyDelete
  37. bahahhaha. That pregnant picture, woof.
    annnd I would love that closet, more than anything.

    ReplyDelete
  38. hahahah i love this! i hate all white, and wtf are those glitter pants?! i seriously cant even fathom 75% of the shit i see on pinterest.

    ReplyDelete
  39. ha this is so true. i love the glitter pants, but i'm thinking they're probably not super comfortable. but i still want them. and that puppy.

    ReplyDelete
  40. Wait, you listed be rich twice.

    OH. I see what you did there.

    ReplyDelete
  41. Oh me ghee, that was hilarious!! That is how we all feel but you worded it just perfect!! Thanks for the best laugh I've had in a while!
    Megan Star | Beauty Brawler

    ReplyDelete
  42. I am working on all of these. Like as I type this, I am working on ALL OF THEM.

    ReplyDelete
  43. I always wonder if real people wear the things I see on pinterest. Well, I take that back. I saw a girl walking to class looking Pinterest perfect. It was 8 AM. I thought she was an idiot and a freshman. Ain't nobody got time for that.

    ReplyDelete
  44. If you could write a "How To" post on step 4 alone that would be faaaaaaaan-tastic. Thanks in advance ;)

    ReplyDelete
  45. I thought this was going to be a serious post and to be honest I was kind of rolling my eyes but read anyways (duh) and let me just say...NAILED IT. So funny and true! I love Pinterest but sometimes have to step away and tell myself "Pinterest is not real life!"

    ReplyDelete
  46. I want to wear glitter pants to my barn wedding that incorporates my dog and crafts made from toilet paper rolls. I'll probably end up in a drive thru chapel in sweatpants but a girl's got to dream right?

    ReplyDelete
  47. Who doesn't wear glitter pants to a barn wedding right? LOL These were great. Gave me a good laugh this morning. Great plug for your Pinterest too! Made me realize I wasn't already following you on Pinterest, but I am now.

    ReplyDelete
  48. I'm already doing all that, honest. I'm Pinterest famous! Don't you know who I AM? No? Oh, well.......

    Thanks for the entertainment!

    ReplyDelete
  49. Oh my God, I just died laughing. Time to throw out ALL the things and paint everything white! Fame, here I come!

    ReplyDelete
  50. Hahah this is too good!
    xx
    www.junewantsitall.com

    ReplyDelete
  51. Hahaha this is genius! great post as usual love! <3

    www.beautylish-life.com

    ReplyDelete

Comments make my heart go boom boom.

I respond to all comments, if you are leaving me comments and not getting a reply, you may be a no-reply blogger. Fix it HERE!